onsdag den 27. maj 2009

Bloggen spøger!

Nogle gange forstår jeg virkelig ikke det her blogspot!!! Da jeg lavede indlægget i nat om sommerkjoler, var teksten helt normal - og jeg tjekkede enda flere gange.
Nu her til morgen, da jeg så åbner bloggen igen, har den pludselig lavet en kæmpe skrift, men kun ved det ene link!?
Mystisk!!! -og når jeg prøver at redigere det, ignorerer den alt jeg gør!!!

Edit: Nåh det hjalp så at slette teksten, og lave et nyt link... Forvirret much!? Det er jo en stor joke det her :D

2 kommentarer:

Cille sagde ...

Nogle gange er jeg simpelthen også ved at få spat af blogspot. Tit og ofte tager det 100 år at lave et indlæg med tekst og flere billeder. Grrrr... ;)

Bailey sagde ...

Synes godt nok også det er noget af et mysterie nogle gange! Der må være blog-nisser :D