onsdag den 20. maj 2009

H&M-accessories..

Som jeg hurtigt skrev om i går, skal jeg til såkaldt cocktailparty på fredag. Det er min veninde og jeg der står bag - og det indebærer masser af cocktails (but of course!), pindemadder og fantastisk musik.
Jeg har tænkt meget over hvad jeg skulle have på - allerhelst ville jeg have fundet en ny kjole, sådan bare fordi. Men typisk nok er der åbenbart intet lige nu, jeg synes man kan bruge, for vi skal virkelig være fine!
Planen er derfor at jeg tager en af mine mange LBD's på, guldhalskæden og hårbøjlen herunder, og så bare nogle hæle og en killer makeup. Så må det være sådan!
Så for at fornye kjolen, smuttede jeg hurtigt i H&M og fandt disse ting..


Peep-flats (dog ikke til fredag) og halskæde


Hårbøjle, rent faktisk fra børneafdelingen :D

Ingen kommentarer: