mandag den 25. maj 2009

Outfit / Hangin' out, doing nothing!


Vila tee, Pieces denimleggins, H&M ballerina'er, Mulberry Locked Cosmetic Purse og Pieces pudder/glimmer tørklæde

Min veninde ringede i eftermiddags, og krævede min assistance til at lave ingenting! Og det gjorde vi så! Eftermiddagen er brugt på sofaen med nachos/guacomole/dip, sodavand, sladder om fyre, Paradise Hotel - og ikke mindst Esbjerg-FCK, der sikrede mine drenge det danske mesterskab! Fantastisk dag!! Kan slet ikke vente med at komme på arbejde - for sjovt nok er det kun Brøndby fans jeg arbejder sammen med! Tsk :D

Nu sidder jeg på mit gulv, viklet ind i dyner, ser Twilight (igen og igen og...), læser reklamer og blogs.. Og leder efter den perfekte sorte lille cross-body bag! En umulig mission åbenbart!

Ingen kommentarer: