mandag den 4. maj 2009

Bag facaden på mig!

Tina fra Tina's Ting har udfyldt dette 'spørge-skema' - og sådan noget falder jeg altid for!

Du hedder:
Natassia
Kælenavn:
Nalle. Det er jeg blevet kaldt siden 1. klasse - don't ask why!
Sang, som du sørger til når du er ked:
Jewel - Foolish games. Det er den sang der altid kan få mig til at tude. Og når jeg tuder får jeg det bedre!
Afhængig af:
Cola Zero. Debatten (MSS). Serier (dog meget færre end for få år siden!).
Hvad tror folk om dig?
Pas! Mange tror jeg altid er glad! Det er jeg ikke! Men når jeg er nervøs/genert smiler jeg altid helt vildt..
Passer det?
Nej - alle har bekymringer, og vi kan ikke altid være ihh så lykkelige, som vi ser ud!
Hvad får du oftest komplimenter for?
Mit smil... Selvom jeg har skæve tænder og (ifølge mig) for meget tandkød.. ahem!
Hvad siger du for at imponere folk?
Ikke rigtig noget. Folk må tage mig som jeg er!
Hvordan kan man imponere dig?
Humor! U-snobberi og bare glade mennesker.
Griner du nogle gange når du er alene?
Meget ofte enda! Af alverdens ting..
Hvad står der i den sidste SMS du fik?
"Hehe nej. Så har jeg ikke været så slem alligevel :D God aften søde!"
Hvor bor du?
Hillerød, Nordsjælland.
Trives du der?
Ja for filan! Er lige flyttet til, og livet kunne ikke være meget bedre lige nu!
Ejer du et par converse?
Ja.. Mange enda - omkring de 10 par. Jeg går ikke så meget i dem mere, men det er mest fordi jeg hader at have lukkede sko på.
Sprut, cider, vin eller øl?
Sprut eller vin, hvis det altså er hvidvin/asti..
Bliver du nogensinde for fuld?
Ja.. det skete så sent som i fredags!
Hvilket mobilabbonement har du?
M1
Er du allergisk overfor noget?
Nix.
Har du haft sex i dag?
Nix.
Hvordan tager du telefonen?
Hvis jeg ved hvem det er Hello, Halløj, Hva' så? osv.. ved ukendt nummer "Det' Natassia!"
Hvem ringede du til sidst?
Bedstevennen.. Vores samtale tidligere blev brudt at flad mobi.
Antal timers søvn i nat:

9 timer... ♥ Snooze!
Sov du alene?
Ja..
Plejer du at komme til tiden?

Jeg kommer oftest 5min før. En vane jeg elsker, for HADER at være for sent på den!
Hvornår har du det bedst?
I venners selskab. Så føler jeg mig allermest værdsat, og slapper dermed allermest af.
Hvornår blev du sidst fotograferet?
Så sent som her til aften. Min mor skulle tage billeder af familien til en veninde fra Australien.
Hvordan har du det lige nu?
Skønt. Dejlig dag på job, og hyggelig aften med familien.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab:
Sort, hvid, blå, grå.
Hvad synes du om dine fødder?
De er grimme. Høje(!!) fødder, høj vrist og tykke tæer.
Hvad savner du?
Lige nu har jeg faktisk alt det jeg savnede for 2 måneder siden. Sommer, vennerne, familien.
Havde du en god aften i går?
Ja det var fantastisk. PH marathon og ansigtsmasker med svesken.
Favoritdrik om morgenen:
Æblejuice eller mælk.
Barberer du ben?
Ja når jeg husker det :D
Hvornår plejer du at gå i seng?
Omkring midnat. Det afhænger af hvad der sker dagen efter..
Er du genert?
Ja! Alt for meget..
Dyrker du sport?
Nix.. Men cykler på job - hvilket da giver 30min om dagen..
Tror du på kærlighed ved første blik?
Nej - men tror på en stærk kemi der kan føre mere med sig.
Har du nogensinde kastet op offentligt?
Nææhhh...
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag?
Sjovt det har jeg aldrig rigtig tænkt over..
Er du tilfreds med dit liv?
Som det nok fremgår af nogle af de andre svar, går alt ret godt for tiden!
Er du forkælet?
Ja, ret meget enda.
Hvad skal du i morgen?
Arbejde 12-17.. Måske spise med en ven.
Hvad er det værste du ved?
Edderkopper! Læger og tandlæger er heller ikke en favorit!
Hvor mange penge snolder du væk på en uge?
Det skifter fra 0 til flere tusinde..
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede?
Pas!
Hvad længes du efter?
Lige nu synes jeg en kæreste ville gøre godt i livet..
Hvilke hårprodukter bruger du?
Shampoo, Balsam, silkedråber/beskytter og lak.
Hvad er det fineste du er blevet foræret?
Det fineste... Hm... Æhm.. det ved jeg sgu ikke lige!
En speciel dato?
Der er ikke rigtig en dato der betyder noget vildt specielt..
Hvor gammel er du?
21 år
Er du vild med nogen lige nu?
Et crush kunne være på vej! Who knows..
Du samler på:
Tørklæder, neglelakker og modeblade.
Grønne eller røde æbler:

Spiser faktisk ikke æbler. Bryder mig ikke om den grynede konsistens.
Hvem ringer du til når du er vred/ked?
Bedstevennen. Han lytter og kommentere på de rette tidspunkter. Eller min moaar!
Kan du lide golf?
Eiijjj.. det noget jeg ser hvis jeg har vilde tømmermænd, og der intet er i tv.
Hvornår stod du op i dag?
Ca. kl. 9.30...
Har du sovet i din egen seng i nat?
Ja.
Har du strømper på nu?
Nej - jeg har aldrig noget på fødderne når jeg er hjemme.
Er det okay at græde?
Absolut.
Hvornår græd du sidst?
Det kan jeg ikke lige huske. Jeg fældede en tåre forleden da jeg så Grey's Anatomy.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million?
Rejse langt væk! Og uden at blinke ville destinationen være New York.
Bruger du briller eller kontaktlinser?
Nej.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj?
Næh. Det er jo en priotering og en livsstil. Jeg elsker at mixe, hvilket gør et outfit mere personligt end at være klædt fra top-til-tå i én designers kreationer.
Hvornår står du op i weekenden?
Omkring kl. 9
Er du piercet nogen steder?
Nej.
Vil du giftes?
Ja, hvis den rette nogensinde dukker op ;)
Vil du have børn?
Absolut! Elsker børn, og har været skruk længe, hvilket er ganske forfærdeligt!
Solbader du ofte?
Jahhh... Elsker solen!
Er du god til at lave mad?
Nogenlunde. Kan da lave det meste!
Har du flyskræk?
Nej. Jeg nyder faktisk at flyve.
Hvor smidig er du?
Ret U-smidig!
Er du musikalsk?
Slet ikke.. Men det bremser mig ikke i at skråle med på alverdens sange!
Hvad drikker du når du er tørstig?
Vand, Cola zero, mælk, isthe.
Hvad er din favorit-is?
Zapp! Lige som da man var lille. Fantastisk at den blive re-introduceret for nogle år siden!
Tror du på liv efter døden?
Jeg er ikke overbevist! Men tanken er da ret fin.
Kan du lide sushi?
Nej! Kun den hvor der er reje på. Jeg er ikke den store fiske-elsker.
Hvad spiser du helst når du ser film?
Så længe jeg har Cola Zero behøves ikke andet!
Bor dine forældre sammen?
Nej.
Har du tandlægeskræk?
Ja. Ret meget enda! Så meget at jeg sidste gang tudede da jeg blev bedøvet. PINLIGT!
Er du et morgen- eller aftenmenneske?
Uden tvivl aftenmenneske!
Hvad farve er dine øjne?
Blå-grønne.
Har du nogensinde grædt dig i søvn?
Ja. Det har alle vel prøvet på et tidspunkt!?
Bider du negle?
Nej. Mine negle er så hårde at de ikke kan bides.
Hvor ofte motionerer du?
Ikke ofte nok. Altså hvis ikke man tæller 30min cykel og lejlighed på 2. sal med.
Hvilken sang har du hørt sidst:
Anne Linnet - Forårsdag.

Kom så alle bloggere!

2 kommentarer:

Helene V sagde ...

Superfin idé. Den hapser jeg altså lige ;)

Bailey sagde ...

Du hapser bare løs.. Det tager tid, men sætter også lidt tanker igang :)