fredag den 8. maj 2009

H&M anmeldelse

Så fik jeg endelig tid til lige at smide en anmeldelse på den seneste H&M pakke:

Kjole: Den har jeg afbestilt igen. Den stod til levering slut-maj, men da jeg fandt den i byen og fik prøvet den på, var den alt andet end hvad jeg havde håbet. MEGET gennemsigtig, og modellen var bare ikke god til mig.

Badedragt: Den ryger tilbage. Puha nej! Slet slet ikke godt!!

Tørklæde: Super lækkert, og den fineste bær-farve. Helt tyndt strikket.

Servietter (blomstrede): Super fine, og til de 20kr var det dét værd.

Puder med city-grafik (inkl. 2 stk fyldpuder): Virkelig lækker kvalitet! Selve betrækket er tyk kanvas, kan kun anbefales!! Fyldpuderne er også rigtig god kvalitet. Tykke og falder ikke sammen! Et kup til de 140kr i alt!

Sengetøj: Igen super lækker kvalitet. Tyndt fint bomuld, lækker overflade. Farven er bare endnu mere lækker end på billedet. Jeg ville have noget gråt, men frygtede noget blåt - farven er lidt lysere end billedet, rent faktisk sort/hvid tætvævet.

Stofkurve: Fine til prisen, de skal bare indeholder diverse rod. Igen tyk lækker og dobbelt kanvas.

Kan kun anbefale at købe fra H&M Home Collection! Det er absolut ikke sidste gang jeg finder noget derfra!

Ingen kommentarer: