søndag den 30. januar 2011

The Versatile Blogger Award

Skønne Tina har tagget mig i The Versatile Blogger Award. Jeg elsker awards/bloglege, og især dem med random facts. Man lærer bloggerne lidt bedre at kende for hver gang :)

Reglerne:
- Linke til den der har tagget dig
- Fortælle 7 random facts om dig selv
- Sende awarden videre til 15 andre (Det er lidt vildt..jeg har slet ikke overskud over hvem der har fået den efterhånden..æish!)


1. Jeg elsker at spise på café. Restauranter siger mig ikke det store, men café-stemningen og maden er bare meget mere mig.
2. Jeg har et næsten sygeligt forhold til Imdb.com - alle serier/film jeg ser skal liiiige tjekkes, og især elsker jeg at læse Trivia.
3. Jeg er ikke den store slik-spiser. Synes faktisk det er lidt kedeligt..lige med undtagelse af chokolade! Måååms!
4. Jeg er dårlig til at læse bøger om vinteren, virkelig dårlig! Til gengæld kværner jeg stakkevis om sommeren.. Egentlig underligt når kolde vinterdage indbyder til en god bog i sofaen.
5. Jeg elsker at læse kogebøger og bare opskrifter generelt.
6. Jeg elsker at se sport. Allerhelst fodbold og håndbold... (og tennis, Tour de France, OL.. for et par uger siden var der ikke lige noget i tv, men der var da VM i Kælk... det endte jeg med at se i et par timer..)
7. ...meget ironisk er jeg en sand boldspasser. Jeg er så skidt til at gribe og kaste!

Jeg er frk.kedelig og tagger alle der har lyst til at lege med. Jeg er alt for meget bagud i blogs i denne uge, så aner ikke hvor den har været henne.. Men VÆRSGO' at leg med :D

7 kommentarer:

BillyRubin sagde ...

VM i kælk lyder sgu for fedt. Ærgeligt jeg missede det!

Anonym sagde ...

Hej :-)

du har jo været i london en del gange efterhånden. Er der et hotel du kan anbefale?

hilsen Anne

Bailey sagde ...

BillyRubin: Det var så skægt! Og de kørte vildt stærkt :D

Anne: Jeg plejer at anbefale The Ed Lear Hotel, som er det eneste hotel jeg har boet på. :) det er billigt og ligger kun 2min gang fra Primark.

Anonym sagde ...

Det er dig der er hende den tykke fra debettan

Bailey sagde ...

Hej Gellan..hov nej Vanja..nårh nej anonym.. Dejligt at du sådan kan bruge din tid rundt omkring på blogs, nu hvor du igen er bortvist fra debatten.

Anonym sagde ...

LUK RØVRN

Bailey sagde ...

Hov hov, kan vi lige få en ordentlig tone :D
Årh det er nu sødt hvordan du smider omkring dig med de fineste gloser her til aften.