lørdag den 1. januar 2011

Status



Jeg havde egentlig besluttet at jeg ikke gad lave en status for det sidste års tid, men spottede så Jeanetts udgave, som jeg syntes var ret fin og enkel :)

Mit 2010/2011

Beskriv 2010 med 3 ord: Hårdt, sjovt og rejser
Hvilke rejser var du på i 2010? Jeg synes egentlig ikke at jeg nåede så meget i 2010, indtil jeg fik talt sammen.. Det er blevet til: 2 uger på Lanzarote i januar, en weekend i London i februar, 3 uger i Kroatien/Østrig i juli og august, og ikke mindst endnu et London-smut i oktober. Skal vist ikke klage!
Har du allerede nogen planer for rejser i 2011? Og hvis ja, hvilke? Jeg har so far kun London i februar i tankerne. Men mon ikke jeg finder på noget andet godt :D Har allerede fået invitation til at tage med familien til Ungarn i næsten 3 uger.. Nu må vi se!
Bedste bog du læste i 2010: Det må blive The Time Traveler's Wife af Audrey Niffenegger. Den tog tid at få styr på, men sikke en bog. Kan kun anbefales!
Ellers nød jeg også at læse Hævnens Gudinde, Nynne's Dagbog 4, Vampire Diaries (hvorfor kom jeg aldrig videre? ét nytårsfortsæt for 2011!), Sophie Kinsellas Twenties girl og Mini Shopaholic, Michael Laudrups Tænder og Charlie Hotel Oscar Kilo.. Det er vist ikke svært at se hvilken genrer jeg hælder mest til ;)
Bedste film du så i 2010:
Den bedste film i biografen: Remember me. W.O.W. Den slog mig fuldkommen ud, og havde på ingen måde forudset hvordan den ramte mig.. Ellers var Eclipse jo også virkelig god! Og selvfølgelig Toy Story 3 - en fryd for en animationselsker!
På dvd: My Sister's Keeper. Virkelig barsk og virkelig smuk.
Bedste ting der skete i 2010? At jeg har fået rejst meget. At jeg har holdt kontakten med de mennesker jeg holder af. At vi har holdt spontane middage, fester og byture (som oftest er de bedste!). At jeg har genfundet en gammel veninde, og at vi har det bedre end nogensinde.
Hvad lavede du sidste år på nytårsaften kl. 23.59? Stod på et lokalt diskotek og skød nytåret ind med 2 veninder og en bunke fremmede. Det var en anderledes oplevelse, ikke noget jeg egentlig gider prøve igen. Det var alt for upersonligt.
Hvordan skal du fejre nytår i år? Jeg havde inviteret 9 gode venner til lækker mad og masser af drinks/asti. Det var dejligt at være samlet med gode venner, flere som jeg ikke ser så tit. Vi har holdt nytår sammen et par gange før, og vidste derfor hvad vi kunne forvente af aftenen.
Hvad ser du frem til i 2011? At rejse, feste, nyde livet og tage tingene lidt som de kommer..
Hvad ser du IKKE frem til i 2011? At så mange folk stadig forventer at jeg snart finder mig en uddannelse/min hylde.. jeg har det egentlig ret godt hvor jeg er nu. Og så længe jeg er glad, har jeg ikke det store behov for at lave om på tingene.. Don't fix it, if it ain't broken ;)
Har du planer om at få børn i 2011? Nej sgu! Someday ja, men ikke inden for et år!

Og skulle der være nogen der er i tvivl, så GODT NYTÅR :D

Ingen kommentarer: