søndag den 23. januar 2011

På tirsdag:



Så er ventetiden næsten ovre! Mandag bliver det sendt i USA, og tirsdag kan vi så endelig se med igen.. Jubiiiii :D

Håber I alle har haft en skøn weekend! Jeg tog mig en lille blog-ferie i København som er gået med bio-tur (Klovn - omg! det var sååå pinligt det hele! Fed film, dog!), brunch-buffet på The Munchies shoppetur i Fields hvor jeg hapsede et par fine sager og en forsinket julefrokost med en masse søde piger. En proppet, men skøn weekend!

I aften skal jeg selvfølgelig se håndbold - og overvejer og jeg ikke lige skulle smække en lille portion kanelsnegle sammen.. Mums-fili-baba!

3 kommentarer:

Chaos sagde ...

Århhh, jeg glæder mig virkelig!

Lynn sagde ...

Wiii! Jeg glæder mig så meget til det starter igen :-)

Bailey sagde ...

Det bliver så godt!!