mandag den 31. august 2009

The Olsens

Det er efterhånden sjældent at jeg gider poste billeder af kendte. Enten er der allerede blogget om dem eller også finder jeg billederne 'for sent' (jeg synes det er øv at poste uge-gamle billeder, med mindre billedet virkelig har en wow-faktor!)..
Men da jeg i dag faldt over dette billede af Olsen-tvillingerne (er jeg den eneste der stadig ikke kan kende forskel?!) synes jeg det fortjener sit eget indlæg!



Mary-Kate (højre!) & Ashley (venstre!) Olsen til åbningen af Opening Ceremony flagskibsbutik i Tokyo, Japan. 29. august 2009.

Intet andet end god humor med de ører. Mary-Kate med Bunny-ears og Ashley med Mickey Mouse ører. Coolness!

Photo: Zimbio

2 kommentarer:

cirkushjælpeløs sagde ...

Ej, et sjovt billede! Er normalt ikke vild med Olsen-tvillingerne (måske fordi jeg i virkeligheden er lidt misundelig!), men selvironi er altid fedt :)
Og jeg kan heller ikke kende dem fra hinanden. Jeg har døbt dem MaryKate-and/or-Ashley... så er man godt dækket ind ;)

Bailey sagde ...

Ja jeg synes også der var noget helt specielt ved billedet!
Synes som regel også deres stil svinger meget. Den ene dag kan de se helt fantastiske ud - og dagen efter ligner det noget der er løgn..

Og godt jeg ikke er den eneste der ikke kan se forskellen! :D