søndag den 23. august 2009

Lørdagen i billeder...



I dag har været en rigtig tømmermændssøndag. Har slået lejr på sofaen med SATC, cola, dyne+pude og pc'en i skødet.
I går var en god aften! Vil slet ikke tænke på alt det jeg drak.. ahem.. lad os bare sige at jeg vist fik drukket rigeligt med Mokaï og diverse drinks!
Hele kroppen er øm i dag. 5 timer på et dansegulv sætter sine spor når man er blevet 22! Men det endte nu alligevel med at blive den bedste bytur lææænge!

Og til mit non-existing love-life: Der var en vildt lækker fyr der fulgte efter mig uanset hvor jeg gik hen. Om jeg var med min veninde ude for at ryge/få luft/på toilettet (ja altså så var han bare på herretoilettet - de deler en lille gang)/ved baren/på dansegulvet.. Ærgrer mig sååå meget over ikke at have stukket ham mit nummer. Men jeg kan bare ikke det med at pigen tager første skridt! Man kan vel altid være bagklog!
Nu krydser jeg fingre for at det er hans nye stamsted :D

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Uhm, Mokaï; de er rigtig farligt gode.. ;)
Det lyder og ser ud til at have været en fabelagtig aften Natassia!!
Vi må krydse fingre for at du snart støder ind i ham den cute igen. Det lyder da til at han var ret interesseret i dig!!

Signe (pash4fashion.com)

- hmm, man kan åbenbart kun skrive kommentarer til dig hvis man har en google-konto eller OpenId??

Bailey sagde ...

Ja det var nu en skøn aften! Krydser også fingre for at støde ind i ham fyren igen :D

(og velkommen tilbage til blog-verdenen! Du er allerede rettet på listen ;))

Æhmmm... prøver lige at se hvad jeg kan gøre mht. hvem der kan kommentere.. Det har jeg aldrig tænkt over før..