tirsdag den 11. august 2009

Beslutningen er taget!

I morgen melder jeg mig ind i træningscenter igen!



De sidste måneders alt for mange byture har sat sine spor! Og hvis jeg skal fortsætte i samme rille, kræver det vist lidt træning.
Jeg cykler i forvejen 7km. hver dag for at komme til og fra arbejde, men der må mere til. Jeg er så heldig at der på den anden side af gågaden ligger et center, hvor det koster 200kr/måned uden binding. Det er en pris jeg kan være med på (mit gamle center tog 400kr!!!!! inkl. binding).
Derudover har jeg jo ret fantastiske mødetider; 4 dage om ugen møder jeg først kl. 12 - den 5. dag har jeg så fri kl. 13. Der er ingen dårlige undskyldninger denne gang! Jeg kan jo for pokker stadig stå sent op, nå at træne, smutte hjem igen og bade og så afsted på arbejde.

Og så ville det absolut ikke gøre noget at blive lidt tonet til den kommende ferie! 5 måneder burde være nok!

Så i morgen vil jeg igen være medlem af et træningscenter! Og motivationen er der! Jeg har også luret at Stadium her i byen har ophørsudsalg = Billigt træningstøj til mig!

Ingen kommentarer: