mandag den 3. august 2009

5 ting...

Jeg siger jo aldrig nej til en blog-leg. For når der både indgår lister og det faktum at man kan spilde lidt tid, så er jeg game!

5 ting i din taske:

Mobil, headset, Rosebud, solbriller og Chloé parfume.

5 ting i din pung:
Dankort, klippekort, check til en britisk bank, medlemskort til diverse, hårnåle (ja de ligger i pungen :D)

5 yndlingsting på dit værelse/lejlighed:
Sofa, computer, et billede min veninde har malet, min dvd-samling, min dyne

5 ting du altid har villet prøve?
Hmm.. der må jeg melde pas. Har prøvet en del, og kan umiddelbart ikke komme på noget!

5 ting du går op i for tiden?
Venner/veninder, film, spare op til charterferie med veninden, nyde livet og at have det sjovt.

Hvem taggede dig?
Det gjorde skønne Cecilia.

5 indtryk af hende?
Lækker stil :D (ahem vi har vist en del ens tøj!), smuk pige, den lækreste unge, mødte sin mand på toppen af Illum (genial historie), imponerende taskesamling!

Jeg vælger at tagge:

Interessant... eller hvad?

Ingen kommentarer: