mandag den 10. august 2009

Kedelig aften!

Så kom uvejret også til nordsjælland. Det buldrede og lynede så meget at jeg slukkede for al strøm. I ca. 15 minutter var himlen konstant oplyst og bragene afløste hinanden. Samtidig slog regnen på mine vinduer. Er lykkelig for mine skråvægge/skråvinduer, så er det pludselig langt hyggeligere!
Nu er det stilnet helt af og jeg kan lige ane lidt himmel.

Som alle andre dage er der udelukkende kedelig TV, og jeg har derfor sat en sikker vinder i DVD'en


Det er simpelthen for længe siden jeg har set serien, så nu er jeg startet fra begyndelsen. Altid god undeholdning!

Photo: Google

2 kommentarer:

Katrine sagde ...

Den serie kan redde alle kedelige aftener :-)

Smut forbi min blog, hvis du har lyst!

mitlivsomkatrine.blogspot.com

Bailey sagde ...

Det kan den virkelig! Og når man ikke har andre kanaler end DR og TV2, er bokse som Friends og SATC altid redningen!

Jeg lurer lige ;)