søndag den 9. august 2009

Måske den rette!

Jeg var et hurtigt smut i Vero Moda i dag, hvor jeg lynhurtigt spottede denne læderbolero fra Only


Daula, 360kr.

Jeg ved ikke lige om det rent faktisk var læder, men det var i hvert fald super blødt og lækkert. Den var ikke tilbage i min størrelse, men ekspedienten har sat den store eftersøgning i gang. Hvis ikke det lykkes, ender jeg nok med at købe på webshoppen. For den er altså fin!

Bagefter lavede jeg også et kort stop i Vila, for også bare lige at spotte den smukkeste kjole! Jeg var solgt! Den var så heller ikke i min størrelse, da det viste sig at hver butik kun havde fået én i str. L! Det er sgutte meget!!
Har tilgengæld allerede fundet den på nettet, og den ender jeg nok med at snuppe!

Vila kjole, 350kr

Suk, alle de fristelser! De der bikinier fra Figleaves spøger stadig!!

4 kommentarer:

Mette sagde ...

Hold da ferie, nogle fine ting. Synes ikke jeg så jakken i min Vero den anden dag, men måske jeg må afsted igen.

/Mette

Bailey sagde ...

Den er vist lige kommet! Jeg håber min VM kan få den hjem, så jeg kan prøve den!

Beam sagde ...

Den er så vidt jeg husker ikke i rigtig læder. Så den på en ung pige til en fam.tamtam for nylig.

Stine sagde ...

Den er i 100% PU og det er en ældre sag, som de er kommet frem i butikkerne igen. Jeg købte min omkring påske.