søndag den 23. august 2009

Blogleg... Once again!

Spottede lige at jeg var blevet tagget af Charlotte D i den 'nye' blogleg. Og som sædvanlig er jeg frisk på at lege med!

What is your current obsession?

Mokaï!!! Uden at det skal lyde alt for alkoholisk, så er det simpelthen den mest geniale drik, ever!

What is your horoscope and do you relate?

Løve, men går slet ikke op i den slags. Ved ikke engang hvad der kendetegner mit tegn..

What are you wearing today?

Sorte joggingbukser + sort tanktop. Det er sofasøndag, og jeg har tømmermænd!

What is the last thing you bought?

Sort bluse fra H&M + 4-kløver øreringe fra Pieces. Taget ud af mine fødselsdagspenge...

What’s for dinner?

Pas. Sikkert bare noget pasta eller knækbrød. Har ikke rigtig noget spændende hjemme.

What’s your favorite decade, fashion wise?

00'erne tror jeg. Der er blevet mere plads til alsidighed og det individuelle. Dog synes jeg 50'erne er dybt romantiske!

What are your must haves for winter?

Nogle lækre cardigans, kjoler, strømpebukser.. Ikke fordi jeg liiige går og mangler noget... ahem..

What would you love to be able to afford?

At kunne rejse noget mere. Især til New York... Måske når jeg engang bliver voksen og finder min sti i livet det bliver muligt.

What is your favorite piece of clothing from your own wardrobe?

Den er ikke nem! Jeg tror at min Zara-cardigan (3/4-ærmer, ekstra længde, lommer, 50%silke) må være helt i toppen. Den har været brugt sindsygt meget, og det er ikke til at se på stoffet! Og så er mine tasker klart favoritter! Allesammen!

What is your dream job?

Ja det er jo så lige det jeg går og prøver at finde ud af! Men det er slet ikke nemt..

What’s your favorite magazine?

Danske: Eurowoman og Costume. Udenlandske: Elle UK (uden konkurrence!)

What do you consider a fashion faux pas?

Nylon-leggings som bukser. Selvom leggings aldrig bliver bukser, kan man i det mindste vælge de tætte bomulds af slagsen!

Describe your personal style?

Rimelig basic. Jeg holder mig til det jeg ved holder for mig. Ikke nogle vilde farver eller mønstre (lige bortset fra mine 2 par blomstrede pludderbukser..).. Tilgengæld spices det op med diverse neglelakke og små fine smykker.

Which Beatle is your favorite?

Lennon

What are you proud of?

Mit liv (egotrip much!?). Ej jeg havde bare aldrig troet jeg kunne nå til dette punkt hvor jeg rent faktisk bor alene og har en tilværelse der kører på skinner!

Og så er jeg faktisk også stolt af den beslutning jeg tog for 6 måneder siden. At forlade London var et stort valg, men det rette valg. Jeg ville ikke have været oplevelsen foruden, men det var det rette at vende hjem!

Passing this on to. . .

Tror alle har været gennem denne... Så vi stopper bare her ;)

Ingen kommentarer: