tirsdag den 4. august 2009

Happy Mandag!!

Når veninden og jeg skal have en undskylding for at dele en flaske asti, sætter vi foran dagen, og så er det pludselig lovligt! I går aftes var endnu en af de Happy Days. Vi skulle fejre at vi begge har fået lov at holde ferie fra d. 11.-26. januar næste år. Turen går til Lanzarote - samme hotel vi også boede på i julen 2006. Det bliver fantastisk! 4+-stjernet og all-inclusive. Det betyder lækker mad, masser af drinks (selvfølgelig med i prisen) og afslapning ved poolen.
Lige nu kan det ikke blive januar hurtigt nok! Hvor fantastisk er det ikke at kunne sætte sig på et fly mod sydens sol, lige når den danske vinterdepression rammer!

Kan love for at der kommer utallige outfit-idéer de næste par måneder!

Min venindes søster (de er roomies) havde også en veninde på besøg. Hun er tilfældigvis frisør, og havde lige sit grej med - og i løbet af no time, gik hun med til at klippe os alle. Det var lige hvad jeg trængte til! Der blev taget ca. 5cm af - så nu er der ingen tørre spidser (mit hår spalter ikke...!?) eller uglede totter. Dejligt ikke at skulle tænke på det mere, for det var virkelig tid. Er ikke blevet klippet siden det store hårdrama i oktober/november, hvor jeg fik over 20cm klippet af..

Ingen kommentarer: