søndag den 6. marts 2011

Lørdag


Zara cardigan, H&M top, Primark denimleggings, Vagabond wedges, Orelia halskæde


Fiiiin fjerhalskæde fra Orelia, købt i London i Topshop.

I går var jeg igen ude; mødtes med to veninder til lækre burgers på Halifax. Wow for nogle burgers! Bagefter smuttede vi på Café Klimt for at få drinks (deres Strawberry Daiquiri er virkelig god! Tilpas sød og syrlig.).. Efter at have snakket og grinet i godt 6 timer drog jeg igen mod nordsjælland..

I dag skal jeg noget så festligt som til fastelavn med hele familien. Det bliver dog uden udklædning for mig, har ikke lige nogen fantasi til hvad jeg dog skulle finde på..

7 kommentarer:

Trine sagde ...

Bliver simphelthen nødt til at kommentere på hvor lækker slank du ser ud på billederne.. Godt gået med vægttabet :-)

Og så lige thumps up til din blog... Mode i min prisklasse - I like!!!!

Bailey sagde ...

Tusind tak for de søde ord! :)

Dorthe sagde ...

Sikke en HOT dulle der står der!!!

Er du gal du ser godt ud!!

Det var faktisk bare lige det jeg ville sige!

Dorthe

Kira sagde ...

Jeg vil give de andre to ret; du ser fantastisk ud på de billeder! :D
Og så er jeg vild med din cardigan. Sådan en vil jeg også ha'! ;)

Bailey sagde ...

Tak søde Dorthe!! (Og så synes jeg lige du skulle tage og komme d. 19/3!!!)

Lika sagde ...

Hvor er den halskæde fin. Du ser i det hele taget rigtig godt ud.

Bailey sagde ...

Tusind tak :)