mandag den 7. marts 2011

Primark-sager

De sidste sager jeg købte i Primark (bortset fra et kæmpe lager af mine yndlings trusser og 2 par overraskende gode denimleggings) er disse:



Med en gammel fetisch for sløjfer, kunne jeg ikke lade denne fine sag hænge. Ren yndighed!



Med tanke på at jeg måske en dag skal være office-dulle, synes jeg denne var en fin sag. En rosa chiffon skjorte, der har et lidt loose fit. Ret fin sammen med sorte stramme jeans og et par støvler.



Jeg spottede denne fine clutch i vinduet og var solgt. Så solgt at jeg styrtede hele butikken rundt, jeg skulle eje den! På allersidste taske-række, hang den der endelig - til sølle 4£. Nåede dårligt at blinke med øjnene før den lå i min kurv!

Læg btw. lige mærke til de lyse farver! Det skriger på forår! Kooooom nuuuuu :D

9 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

åh - clutchen og sløjfecardien. Virkelig fine ting!

Kira sagde ...

Skjorten ser faktisk rigtig, rigtig fin ud. Casual på en præsentabel måde. :)

Sandra sagde ...

For pokker da, hvor er du god til det der shopping! Jeg er dybt misundelig på de fine ting! :)

GINGER sagde ...

Gud, sikke nogle kup!
Jeg har også selv været i Primark for nogle uger siden - burde måske også lave et indlæg om min indkøb derfra :)
Kh Ginger

Balladen sagde ...

Jeg er vild med sløjfecardien! Og rimelig øv over, at vi ikke har Primark i DK. Hvorfor ikke egentlig, man skulle mene, der er et marked til dem ...

Bailey sagde ...

Betina: Tak :)

Kira: Lige præcis, pænt uden at blive helt kedelig!

Fru HT: Hehe tak :)

Ginger: Tak! Og ja få da lige bikset et indlæg - man får aldrig nok af Primark!

Balladen: Tak :) Og ja, Primark-koncernen kunne da godt lige tage at åbne i lille DK!

Katja sagde ...

eej er vild med chiffon-skorten, den køber jeg gerne, hvis du engang vil sælge :-)
-Katja

fashionbysobczak.blogspot.com

Ida sagde ...

Det er nogle virkelig fine ting! - også de to strik..
Kan godt blive en smule irriteret over, at der ikke lige er en Primark i Dk ;)

Bailey sagde ...

Katja: Det skal jeg huske :)

Ida: Tak! Og ja, en Primark i DK ville være fantastisk...