onsdag den 16. marts 2011

Har du hørt?

Shop till I drop // Fifth avenue // Carnival

Jeg faldt over en artikel hos AOK, der handler om at de populære neglelakker fra Essie bliver langt nemmere tilgængelige i Danmark. Allerede fra April skulle de blive solgt i langt flere butikker, inkl. Matas! Og ikke nok med dette, jamen så falder prisen også.. fra 125kr til 100kr.
Hvor er det rart at sådanne ting også kan ske. Oftest stiger priserne eller fjernes fra butikker, men med Essie er det da lige den omvendte verden.

Jeg har stadig til gode købe min første Essie-lak (jojo, det kan gøre for en slik over eBay, men jeg er så dårlig til at købe neglelak over nettet!), så dette kunne være en oplagt mulighed!

6 kommentarer:

Kira sagde ...

Jeg havde hørt om det tidligere, ja, og jeg synes, det er et rigtig godt initiativ. Det kunne flere brands lære noget af. :D

Anonym sagde ...

jeg har heller ikk prøvet dem endnu, men det skal jeg da gøre nu

Bailey sagde ...

Kira: Der var mange der kunne lære af det!

Anonym: Jeg føler også det er på tide at give dem en chance, efter alles snak om dem :D

J'adore blog sagde ...

Sikke en dejlig nyhed :-) I love Essie lakker :-)

Hornecker sagde ...

Essie neglelakker kan helt klart anbefales uanset pris for de holder langt bedre end de fleste andre mærker, men selvfølgelig er det dejligt når de falder lidt i pris ;-)

http://www.hornecker.biz

Bailey sagde ...

Det lyder da bare til at jeg hurtigst muligt skal have mig en Essie-lak :D