onsdag den 23. marts 2011

Dagens / Ny lyserød skjorte


H&M skjorte, Pieces denimleggings, Converse, New Look læderjakke, Zara tørklæde

Endnu en herlig forårsdag.. dét kunne man da godt vænne sig til! Jeg var et smut i H&M i går, og fandt denne skjorte i Divided afdelingen, den hang der og var lidt fin. Til 80kr, kunne jeg slet ikke lade den hænge. Jeg prøver virkelig at gå lidt væk fra alle mine cardigans, og denne skjorte er et lille skridt på vejen.. Den fandtes også i andre farver, men synes den sarte lyserøde var så forårsfin.

Her til aften har jeg været til en vigtig jobsamtale. Jeg vil ikke jinx'e det og snakke for meget om det... men nøj, hvor kunne jeg godt tænke mig det job! I får selvfølgelig meget mere af vide, når jeg hører mere :)

1 kommentar:

Bailey sagde ...

Tak søde Tina :)