tirsdag den 1. marts 2011

London køb // Primark cardigans




Disse cardigans er alle fra Primark og kostede alle lige omkring 12£ - kup kup kup!
De stribede er i samme snit som den lyse jeg i forvejen har, og der var ikke megen tøven da jeg spottede dem.
De to med motiver er lidt et sats. Jeg er jo normalt ikke til alt for meget tingeltangel på mine outfits, men de var alligevel så fine at jeg ikke kunne lade dem hænge! Samtidig har de en god længde, sådan godt ned over bagdelen. Lige som jeg kan lide det!
Heste-blusen, fniste jeg lidt over da jeg så den - Glee-fans ved hvad jeg snakker om. Håber ikke jeg kommer til at føle mig alt for meget som en Rachel Berry-klon :D

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej hvor er hesteblusen fin! Hvis du nu finder ud af at den ikke er noget for dig, køber jeg den gerne ;o)

//Bianca

Bailey sagde ...

Hehe, det skal jeg huske :)

MichellesModeslam sagde ...

Sikke nogle fine køb :)
Jeg er normalt heller ikke til prints, mere, men jeg synes faktisk at de to du har fået fat i holder sig indenfor et område jeg kan tåle ;) jeg er dog ikke til ting med heste på, men jeg har også en eller anden heste tings fobi :P

Alt i alt, er jeg lidt misundelig ;) kunne godt bruge sådan nogle cadigans og en trøje der gik helt ned om numsen! (Dét må skrives på listen!) Så hvis du ikke vil ha' den med fuglene(?) alligevel så sig til ;)

Pernille sagde ...

Jeg ææælser heste-trøjen!
Og elsker Rachel Berry, overvejer faktisk om jeg skal køre hendes preppy stil til sommer, så du skriver bare hvis du bliver træt af trøjen. ;)

Alice sagde ...

Hestetrøjen er superfin!

Bailey sagde ...

Michelle: Prints i små mængder er helt okay!

Pernille: Jeg er egentlig ikke rigtig til Rachel Berry-stilen, men lige denne hestetrøje kunne jeg ikke stå for :)

Alice: Tak :)