søndag den 13. september 2009

Weekendens outfits!

Så er weekenden nået til sin slutning. Og sikke en weekend! I går var jeg til svendegilde hos en veninde - jeg var godt nok træt under festen! Heldigvis blev det slet ikke så vildt, som det oftest gør! Alligevel var jeg først hjemme kl. 3 i morges...
Dette havde jeg på:


H&M bluse, H&M tanktop, H&M nederdel, Primark leoflats, MbyMJ Percy, Old Navy blazer, River Island øreringe og H&M tørklæde

I dag blev jeg så vækket kl. 6.30! Ikke meget søvn til mig.. Men det var jo dagen for loppe-debut! Min mor, min søstre og mig havde stand på Farum Loppemarked, og vi skulle afsted for at sætte op. Det var super hyggeligt - og jeg fik da solgt lidt!
Dette havde jeg på:


Zara skjortekjole, Only tanktop, Noa Noa leggings, Føtex frynsestøvler, New Look læderjakke, H&M tørklæde, River Island øreringe & MbyMJ Percy

Nu skal jeg læse lidt blogs, og meget tidligt i seng! Mangler virkelig mine faste søvntimer...

Ingen kommentarer: