onsdag den 9. september 2009

Outfit 090909

H&M bluse, Pieces denimleggings, H&M ballerina'er, H&M tørklæde, MbyMJ Percy

****

Dagen er gået med træning (i morges var første gang jeg virkelig skulle tage mig sammen for at komme afsted - men jeg gjorde det!), besøg af bedstevennen (Yay! Gaver :D), arbejde hvor jeg var så heldig at have fået et par vikatimer i dag. Det er jo altid rart.. Så snart jeg havde fri var det op på cyklen og hjem - for at mødes med veninden. Der var gået 32 dage siden vi sidst så hinanden (ja jeg tæller! for vi er ret tætte og ses gerne flere gange om ugen. Dog var vi blevet 'afbrudt' af hendes ferie, min forkølelse, diverse andre aftaler... og så går tiden pludselig stærkt!

Første punkt var indkøb af gave til en veninde der netop er blevet udlært. Hun holder svendegilde (det lyder dumt, når hun jo er kontor-tøs!) på lørdag, hvor vi rigtig skal feste igennem! Vi fik også lavet en lille ekstra'gave' :D Nemlig 5 forskellige collager som skal deles ud - med skønne og skøre billeder af os med hende! Det skal nok blive en succes!

Vi besluttede så at gå i Kvickly lige inden lukketid, for at købe nogle pølsehorn med hjem som aftensmad. Det hele starter som en dårlig joke, men ender med at vi får 28pølsehorn for 30kr!!!!Normalprisen er 4stk for 25 kr Samtalen går nogenlunde sådan: Os: Hva'.... giver du en god rabat? Ham: Hmm.... hvor mange skal i have? Os: Det kommer an på prisen... Ham: Hvor mange skal i have? Os: Det kommer an på prisen........... Ham: Tjooo... hmm.... jamen.... I kan få resten til 30kr! Os: JA TAK! Ham: I kommer til at slæbe! Os: Det går nok til den pris! Sikke et grin vi fik os..

Nu er det snart tid til at krybe under dynen, i morgen står den på hygge med en anden veninde, fredag er der personalefest + bytur med kollegaer, lørdag med svendegilde og endelig søndag hvor jeg skal på loppemarked. Sikke en weekend! Pyhhh.. Der bliver nok ikke tid til den store blogging, men mon ikke i hører et lille pip :D

Ingen kommentarer: