søndag den 20. september 2009

Lørdag...

Tidligere i dag var jeg et smut hos vagtlægen. Jeg er ellers typen der virkelig skal tvinges til lægen (for snart 2 år siden gik jeg med en lungebetændelse i over 1 måned, før min mor skældte mig og ud og tvang mig afsted.. ahem..!!). Min hoste er virkelig slem og jeg kunne se plamager i halsen. Jeg ringede til vagtlægen der sagde at jeg skulle komme. Ok ok, så afsted. Det viste sig (selvfølgelig!) kun at være en almindelig virus, så kuren er varme og the. Ja det kunne jeg da godt have sagt..

Nu er jeg lige kommet hjem fra en veninde, hvor en gammel barndomsveninde også var. Vi ser hinanden alt for lidt, så det var rart lige at kunne catche up! Vi fik drukket asti og hygget igennem!

Nu smutter jeg snart i seng, og håber at vågne op UDEN hoste og øm hals! Tak!

Ingen kommentarer: