tirsdag den 22. september 2009

Outfit 210909

I går var jeg til Voice '09 sammen med 2 skønne veninder. Fantastisk oplevelse! Det bedste ved det hele er at det er de bedste/mest spillede sange fra i år, med diverse artister. Dermed ingen 'spildtid' med ukendte sange! Det er virkelig det bedste af det bedste. Især Outlandish var fantastiske live! Og al kærlighed til David Guetta! Han var ventetiden værd - det samme var Kelly Rowland! Selvom de var de sidste på scenen, fik de hurtigt startet en fest!

Jeg havde forventet en kold kold aften, men eftersom der var omkring 30.000 mennesker stuvet sammen på Plænen i Tivoli kunne man sagtens have troet det var en varm juli-aften! Tilgengæld var mine fødder komplet smadrede efter de 5 timer på Plænen!


Zara skjortekjole, H&M tanktop, H&M tubenederdel (den er vist krøbet lidt op på billedet), Føtex frynsestøvler, H&M tørklæde, New Look læderjakke, MbyMJ Percy

I aften skal jeg bare slappe af med alle mine serier.. Gossip Girl har jeg set (elsker den serie! Kys på Chuck & Blair, og had til Serena!)

Ingen kommentarer: