torsdag den 5. august 2010

Blog award

Søde Cecilia har sendt en blog award videre til mig med disse fine ord:
Fordi hun bare er for fab! Så sød og lækker stil... en af de første blogs jeg startede med at læse.

Sådan nogle fine ord kan man da kun blive glad for! Så tak til den skønne Super-Mom :D

Reglerne er ganske enkle:
- Thank the person who sent you the award and send them an virtual hug!
- Copy the award to your blog.
- List 3 things you love about yourself.
- Post a pic (more pics) of something you love.
- Award 5 other bloggers.

..så er der de 3 ting:
1. Min rejselyst. Det lyder måske underligt, men jeg er glad for at jeg har været afsted så mange gange, og har taget nogle chancer. Det har kostet penge (mange penge) og tårer, men jeg har lært så meget..
2. Mit humør. Jeg er utroligt sjældent i dårligt humør, og når jeg er holder jeg mig bare for mig selv.
3. Mine negle (okay jeg kunne ikke finde på mere!). De er pæne og stærke, og jeg passer på dem :D

New York, min aller-yndlings-by! Årh hvor ville jeg gerne afsted igen. Sidde i CP og slappe af, gå rundt på de små gader downtown og bare nyde byen.

Chanel neglelak. No big surprise - for mig er det bare den neglelak der fungerer!

Jeg kan ikke lige overskue hvem der har fået den og hvem der ikke har - jeg har kun læst op på en håndfuld blogs so far. 3 ugers ferie giver maaaange ulæste indlæg :D Derfor (sorry sorry) stopper jeg bare her...

Ingen kommentarer: