mandag den 4. januar 2010

Haps



Da jeg var forbi byen tidligere snuppede jeg også lige denne uges Alt for Damerne, hvor 'What happens in Vegas' fulgte med. Skøn film! Havde i forvejen kigget på filmen de sidste par uger, til en 50'er i TP, men når man så kan få den til 28kr. inkl. et blad er det da svært at modstå.

Fik også købt leggings, et par toppe og lidt basis dullegrej. Så er jeg nogenlunde klar. Lige bortset fra at jeg da slet ikke har nok kjoler til 2 uger. Og det er jo ikke lige sæson for at finde lette kjoler og tunikaer lige nu.
Nåh, jeg sætter min lid til den lokale Zara tæt på hotellet :D Der må da være noget lækkert der skal med hjem :D

2 kommentarer:

Milla sagde ...

Jeg kommer altid til at slæbe for meget tøj med på ferie :S Man har jo et par yndlingsoutfits man går i det meste af tiden ;)

Og jeg er meget misundelig!

Bailey sagde ...

Jeg tror bare ikke jeg har nok tøj lige nu til at klare mig 2 uger i varmen.. Må være kreativ :D