onsdag den 27. januar 2010

Ferie-køb..

Og lige det sidste i denne omgang, fra ferien. Det var ikke meget jeg fik købt med hjem. Lidt men godt..
Jeg havde jo sat mig for at skulle have fingrene i de 3 nye Chanel neglelakker, men det viste sig at være helt håbløst. CPH havde dem ikke, ingen af de utallige parfumerier på Lanzarote havde dem, og heller ikke lufthavnen på øen.
Jeg havde fået vekslet for mange euro, og da man mister penge ved at veksle tilbage - og ikke regner med at skulle rejse til et euro-land inden for den nærmeste tid, skulle de jo bruges :D
Så jeg fandt 2 andre Chanel neglelakke; Micra Rose og Ming. Begge i lyserøde nuancer, men meget forskellige. Dem fik jeg til 120 kr/stk. Noget af en besparelse i forhold til de 180kr i DK.
Derudover blev det til 3 flettede læderarmbånd; sort, pudder/lyserødt og rødt/pudder. Helt perfekter og så kostede de kun 35kr for de 3!
Det blev også lige til et par engelske blade; Look og Grazia. Nogle af mine yndlings da jeg boede i UK.. Det var skønt lige at bladre i dem igen. Selvom de kostede langt mere end den oprindelig UK-pris..
Sidst men ikke mindst fik jeg mig en ny Diorshow (Unlimited) mascara. Dem køber jeg kun når jeg er i udlandet. De ca. 250kr i DK er jo sindsygt - denne gav jeg 120kr for. Den er noget nær perfekt, og lige hvad jeg har ledt efter siden min elskede L'Oreal Longitude udgik sidste forår :(


Ingen kommentarer: