lørdag den 30. januar 2010

En lille bytur....


H&M teekjole, Only blazer, H&M strømpebukser, Topshop ballerina'er, Pieces tørklæde, Chanel Inattendu

Og æhm undskyld for de vildt dårlige billeder, men de er taget med at for mange drinks i blodet kl. 4 i morges..

Jeg røg liiige et smut i byen i nat. Sikke en fantastisk bytur. Og så i snestorm og 20cm. sne.. Skønt!
Havde inviteret bedstevennen på mad, og planen var egentlig at vi kun skulle have lidt vin og så ellers snakke natten lang. Men den plan holdt ikke længe! Han mente absolut vi skulle i byen, så asti og mokaï kom på bordet, og så var det i gang. En af mine andre rigtig gode venner kom senere, og vi fortsatte.
Pludselig havde vi sneboldskamp INDE i min lejlighed. Så underligt, og helt vildt sjovt!

Da vi endelig røg i byen, smuttede vi først forbi en bar med livemusik. Og 'heldig' som jeg er mødte jeg lige en gammel flirt/kollega, der kom til at afsløre hvor meget han har fulgt mig på facebook. Interessant! Og så er han stadig lige så lækker og sød..
Mens jeg lige fik catchet up med ham, ville drengene videre på stamstedet. Så efter lidt smuttede jeg over til dem, hvor vi endte med at danse i flere timer. Mine fødder er så ømme i dag! Flere drinks, og masser af dans senere ville drengene igen videre, selvfølgelig præcist 5min efter flirten/kollega kom.. Ævs..
Da vi så kom til det næste sted, var der bare så dødt - og efter en enkelt drink, smuttede vi hjem.. kl. 4 i morges... æhm det var slet ikke meningen!
Men det sjoveste var nu gåturene fra det ene sted til det andet. Der lå jo nok 10-20cm sne, og der var spejlglat! Drengene skøjtede rundt, og væltede uafbrudt. Aldrig har jeg grinet så meget!! Genial aften!!!!

Næste projekt: Blive klar til i aften... Skal nemlig til julefrokost med bla. Cecilia og Stine.. Ih det bliver hyggeligt, selvom jeg har en mindre tøjkrise lige nu. Det er altså ikke nemt med alt det sne!

Ingen kommentarer: