mandag den 18. januar 2010

Den evige jagt..


Topshop Ballet Pumps

Sorte ballerina'er er nok den ting jeg altid har øjne åbne for. Jeg leder evig og altid efter det perfekte par.
I sommeren 2008 fandt jeg den perfekte model, Mandy, fra Topshop. Jeg købte 2 par og 1½ år efter havde jeg skamslidt dem og måtte (næsten) med tårer i øjnene smide dem ud.
Jeg har dem stadig i en yndig pudder -farve med sort kant og sløjfe. Men ofte er det altså kun en sort ballerina der vil kunne fungere.
Jeg har luret hos Topshop og fundet disse 4 par. Yndige og lige mig! De koster alle ca. 25£. Ikke galt, for jeg synes Topshops ballerina'er har en god kvalitet til den pris!

4 kommentarer:

Louise sagde ...

Dem med lynlåsen er godt nok fine!

Pernille sagde ...

Lynlåsmodellen er jeg også ganske vild med!

Mia K sagde ...

Hvor er de bare vildt fine alle sammen! Tror klart jeg skal ha et par eller tre med hjem fra london næste måned :D

Bailey sagde ...

Louise / Pernille: Ja den lynlås giver altså lige noget ekstra til en almindelig sort ballerina!

Mia K: Så skal du da absolut have noget med hjem. Og disse er da et ret godt bud ;) Rigtig god tur, jeg er møg misundelig!