søndag den 31. januar 2010

Endnu en julefrokost...

Jeg havde en super hyggelig aften i går, med en masse søde piger. Alle kender jeg gennem Jubii Debatten - og vi skulle holde vores julefrokost.
Der blev drukket godt med vin, mojitos og strawberry daquiries, og snakket til den stor guldmedalje.
Og så fik jeg desværre ikke taget noget billede af mit kluns, havde ikke tid før jeg skulle ud af døren, og da jeg kom hjem kl. 5 i morges frøs jeg så meget at jeg bare kravlede direkte under 2 dyner.
Men havde en sort tee-kjole (surprise!) på, med en sort blazer og de efterhånden kendte prikkede strømpebukser fra H&M. Dertil Chanel's Particulière på neglene og sorte pumps på fusserne (undtagen de gange vi gik rundt, der hoppede jeg altså i bamsestøvlerne!)

I dag er jeg en smule øm i hovedet - og bare sindsygt træt! Men snart står den på fødselsdag hos min fætter, selvom jeg lige nu slet ikke kan overskue det! Puh!

Ingen kommentarer: