tirsdag den 18. november 2008

Stylista

Reality-serien Stylista har i en uges tid ligget på SurfTheChannel, men kvaliteten har været så ringe at jeg ikke har gidet se det..
Her til aften fandt jeg endelig en bruger på Youtube, der rent faktisk havde programmet liggende i en overraskende god kvalitet. Så hvis man kan holde ud at afsnittene ligger i klip á ca. 10 minutter, kan det anbefales.
Brugeren hedder NewYorkHD - og du kan finde Stylista spillelisten HER.

Jeg er positivt overrasket! Der er bunkevis af lækker fashion, sjove intriger og masser af underholdning. Og så glæder det mig at der er udvalgt en deltager der rent faktisk ikke er en size 0. At hun oven i købet får den bedste kommentar om personlig stil i første afsnit taler til mig! Ikke at det skal være den stor prædiken om buttede/overvægtige (what-so-ever) i modebranchen, men det er rart at der bliver åbnet op. Og så ikke mere på den front.

Nyd showet - det overraskede som sagt mig :)

Ingen kommentarer: