mandag den 17. november 2008

Gossip Girl: Chuck & Blair

Lige de to karakterer er i mine øjne de bedst castede skuespillere der længe er set. Deres kemi og deres punchlines er simpelthen noget af det mest komiske og fantastiske jeg har set længe.

Lurede rundt på Youtube, og faldt over bunkevis af fan-made videoer hvor folk har lavet deres egne top 10 af C&B moment. Humor i høj klasse!

Her er bare et par eksempler:
Top12


Top10 (part 1)


Top10 (part 2)


Ikke kun syntes jeg Blair tager prisen gang på gang, for at være den mest velklædte lille dame (eller Grace Kelly om man vil) -og Chuck vinder mit hjerte gang på gang. Suk over alt tøjet! Og suk over Chucks charme..

Nyd videoerne. De findes i massevis på Youtube..

2 kommentarer:

Milla sagde ...

Jeg kunne ikke være mere enig!!!! :D mums - Chuck er for dejlig!

Bailey sagde ...

Han er så skøn.. smiler altid helt vild når han folder sig ud :D