fredag den 14. november 2008

All I want for christmas..

Her er lidt af hvad jeg håber og syntes der skal ligge under juletræet til mig om 6 ugers tid (Shit det er tæt på!!!!):

Smykker:
  • Georg Jensen Marguerite/Daisy øreringe i sort med sølv midte

  • D&G Lisbon ur - et ur jeg har været hemmeligt forelsket i siden en debattør flashede det i MSS

Bøger:
  • London my love! af Karin Gråbæk

  • Influence af Mary Kate & Ashley Olsen

  • Dig og dit klædeskab af Anne Sofie Arctander Paustian. Et ønske inspireret af Modedullen.

  • In Vogue - 75 years of style af Georgina Howell

Blandet:
  • CowParade: Alphadite - The godess of shopping

  • Nilens Jord pensler fra deres Red Line. De er mine absolutte yndlingspensler, og trænger til en ny Pudderbørste og 2 stk. til øjenskygge

Og så kunne jeg måske komme til at gå ind i Mulberry i Heathrow Airport, og snuppe en Bayswater med hjem. Pundet er sindsygt lavt - og man sparer 17 % af priserne på Mulberry's hjemmeside.

Dette er kun et lille udvalg af mine juleønsker. Er jeg den eneste der har så specifikke ønsker? Hvad ønsker du dig?

1 kommentar:

satisfashion sagde ...

- Du er i hvert fald ikke den eneste der har en Bayswater højt på ønskeseddelen.. Suk!
Kan den købes 17% billigere på hjemmesiden eller hvad mener du? :)