tirsdag den 18. november 2008

Sådan en helt almindelig mandag..

..hvor jeg fik bekræftet at jeg rent faktisk lærte noget (og kan huske noget) fra min HHX. Det er jo sådan at jeg læser Journalistik & Kommunikation, og vi er nået til et område der omhandler features. Det vil sige alt skrevent der ikke er nyheder. Og pludselig uden at jeg vidste det, åbner min hukommelse sig - og frem kommer alt det jeg lærte i Dansk. Jeg havde dengang en lærer der lagde stor vægt på vores journalistiske pensum - og vi beskæftigede os utroligt meget med det. Og nu 2½ år efter, kan jeg rent faktisk bruge det. Så tak, Peter Hartman! Du lærte mig alligevel noget brugbart mellem alle de analyser af malerier og digte.




Og så til dagens outfit:

H&M cardigan, Only jeans, H&M tee, Topshop ballerina'er, H&M tørklæde & Mulberry Jody - og neonpink på neglene!



I morgen har jeg en tidlig IT time, og dernæst suser jeg ind til London, hvor der skal shoppes julegaver. Er der noget jeg elsker næsten lige så meget som at købe nyt til mig selv, er det at købe gaver til andre. Især når det er noget jeg ved de vil elske. Glæder mig!
Skal også lige rundt og se efter nogle ting til diverse modeduller.. Bliver det bedre; jeg kan shoppe - uden at bruge mine penge!!! Genialt :D

Ingen kommentarer: