søndag den 30. november 2008

Lidt af hvert...

Først lidt outfits:





Fredag (super casual MissB): Topshop cardigan, lang Only tanktop, Pieces denimleggins & Primark futsko.
Ude tilsat Burberry Jakke, H&M tørklæde, Mulberry Jody & Topshop ballerina'er




Lørdag: Primark cardigan, H&M tanktop, Noa Noa leggins, Next støvler, Burberry jakke, Mulberry East West Bays. & H&M tørklæde.


Har fået mail fra ASOS! Øv!!! De har prøvet at aflevere min pakke med blondekjole og jeans 5 (!!!!) gange i løbet af ugen. Og pakken er blevet sendt tilbage til Asos. Jeg har fået refunderet pengene - og skal nu overveje om jeg vil prøve igen. Kan bare ikke forstå de ikke har kunnet aflevere det. Det hele fungere i et hus der tager sig af al det halløj her på campus. Det fungerede sidste gang! Vil virkelig gerne have kjolen og de jeans er lige dem jeg mangler, men gider bare ikke at det returneres igen..

Modtog pakke hjemmefra i går. Indhold? Min pakkekalender, da. Yay! Og fik gave fra mine 2 kusiner med lidt julepynt - og lidt julepynt fra min mormor og morfar.. Så nu er julen flyttet ind på mit lille værelse!

Var inde i centrum i dag. Store planer havde jeg:

Først Chloé sample sale - hvor var det dog en skuffelse! Havde ellers håbet der lige havde været en lækker Bay taske jeg kunne snuppe. Det var der også - de var bare alle sammen i virkelig utiltrækkende lak-læder. Jeg har ikke noget mod lak (mine 2 Botkier er jo begge i det lækreste lak-læder). Disse var bare slet ikke pæne eller lækre. Og tøjet var heller ikke noget at råbe hurra for.

Så mødtes jeg med Mhollesen inde fra MSS. Super hyggeligt.. Vi tog ud til KFUK (dansk 'hus' i bla. London) som holdte jule bazar med alt hvad det indebar.. Man kunne købe sig fattig i danske ting!

Tilbage til Oxford street, hvor vi skiltes igen. Jeg fik faktisk købt næsten alle julegaver. Mangler lidt småt til henholdsvis min mormors og morfars gavekurv. Og så lige gaven til bedstevennen. Men så er jeg også færdig!!! Utroligt egentlig, da jeg plejer at rende stresset rundt i sidste sekund..

Overraskende nok, var købene til mig selv få! det efterhånden famøse Circle Scarf fra American Apparel i sort, noget undertøj, albuelange strikvanter i sort med svag glimmer og lidt makeup.

Og nu er det vist tid til at smutte i seng! Er komplet smadret..

Ingen kommentarer: