mandag den 24. november 2008

Shoppestop...

...indtil min SU er gået igennem! Og jeg mener det!

Det eneste der må købes er julegaver - og mad selvfølgelig.

Den dumme SU-styrelse har stadig ikke ordnet mine papirer, ergo jeg kører på 3. måned uden nogen indtægt. Jo jeg har min opsparing, og jeg havde min sidste lønning, men det er altså ikke det fedeste at skulle bruge sin opsparing på at kunne leve. Kom nu SU!! Jeg fik så min mor til at ringe til dem i sidste uge, med det resultat at der ikke kunne gøres noget. Hun skulle have en fuldmagt, for at de ville fortælle hvor langt de er. Der er nu gået ca. 7-8 uger siden jeg sendte de endelige papirer ind (når det er udlandsstudier, skal man ansøge af flere omgange), og havde fået af vide at der max. ville gå 3-4 uger.
Planen er at jeg ringer i morgen og banker i bordet!!

Og så skal jeg til at søge nogle legater. Jeg besluttet ikke at have et arbejde det første stykke tid, for at kunne koncentrere mig ordentligt. Men sidste udvej bliver måske at finde et job - til en ussel løn.. Flere af mine venner herovre tjener 7 £ i timen. Det vil sige ca. 65 kr, hvor de så skal betale skat af og de får ingen tillæg i weekenderne!!

Håber sgu de snart finder ud af noget hos SU, eftersom jeg også snart skal betale min husleje.. Ihh.....

Ingen kommentarer: