tirsdag den 21. juni 2011

Zara Sale


Der var mange ting jeg godt kunne bruge fra Zaras udsalg...i lørdags blev det dog kun til 2 par af yndlingsballerinaerne. Endnu et par i sorte, og et par røde. Røde sko har jeg ikke haft før, men tit tænkt at jeg manglede.. Dette er den spæde start.. forudser at de vil være fine til især alt mit sorte tøj :D
Ifølge den tyske (wtf!) sms jeg fik i går aftes skulle de gerne blive leveret inden for 24 timer. Virkelig tosset leveringstid, eftersom der på hjemmesiden stod 5-7 arbejdsdage.. Zara, I Like!!

7 kommentarer:

Pernille sagde ...

Uh, jeg glæder mig til at se røde ballerinaer bryde med alt dit sorte tøj ;)

Dyveke sagde ...

de er rigtig fine. Hvordan er størrelsen på dem?

Pixels og Poesi sagde ...

Er de i skind og hvad er de kommet ned på at koste? :D rød er jo lige min farve.

J'adore blog sagde ...

Uhh de er da ret nice de sko :-)

Bailey sagde ...

Pernille: Ja de ville da være perfekt med sort! Desværre er de for store - købte dem i en størrelse større da min ikke var der. Så de må nok desværre retur.

Dyveke: De er ganske tts. Jeg har taget min alm. størrelse (hos Zara) og de er som de nu skal være.

Betina: De er i skind, noget tyndt noget. Og de er nu nede på 179kr :)

J'adore: De er super fine! Lokke lokke ;)

Nanna sagde ...

Haha, jeg fik også sådan en tysk sms i dag - lidt forvirrende. Men fedt at leveringstiden ikke er så lang, som de havde stillet i vente. Og fine sko for øvrigt :-) Min pakke fra Zara indeholder faktisk også to par sko - udsalg er noget farligt noget :-)

Bailey sagde ...

Zara udsalg er bare farligt!!