søndag den 12. juni 2011

En herlig lørdag i billeder...


Dagens closeup; Fjerhalskæde fra Topshop og Zara clutch der matchede mere end perfekt til mine negle med Chanel Riviera..

Vi startede i Nørrebroparken, hvor der blandt andet blev grillet pølser på pind...

Jeg havde dog valgt den nemme løsning og medbragte en bagel.. God sandwich - fra den dårligste bagelbiks nogensinde. Service var ikke lige det der blev prioriteret højest..

Senere tog vi først hjem til Ditte, hvor jeg fik hilst på seje E.T.! Vi gik på Hjorten, hvor der er vildt billig øl og sprut. What's not to like!!

Hjorten har en cool indretning med indianertema (hahaha!!), og jeg måtte da selvfølgelig have et billede sammen med ham her :D

Da Hjorten lukkede og smed os ud, røg vi på Runddelen. Overraskende cool sted!

Blogger-clutchen. Den pink er min og den grønne tilhører Frk. 2300..


Da vi skulle slutte aftenen på McD stødte vi på en smadret flaske Bailey. Jeg var i chok! Det er sgu dårlig stil.... Kan I se chokket og panikken i mine fulde øjne!? ;)

Afslutning på en fantastisk eftermiddag og aften. McFlurry og Cola... Haps!

Jeg har været venlig og undladt at offentliggøre billeder af pigerne jeg var sammen med. Men måske I kan se mere hos Stine, Frk. 2300 og Ditte på et tidspunkt...??

2 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Herlige billeder :-)

Bailey sagde ...

hehe tak :)