fredag den 3. juni 2011

Travlhed



Jeg er endelig tilbage efter et par hektiske dage.. min søster skulle konfirmeres i går, og vi har knoklet i døgndrift siden tirsdag. Vi har stået for alt selv, og derfor blev bloggen lige nedprioriteret lidt.

Da hele kirke-cirkusset var overstået blev min søster hentet i en åben sportsvogn, som jeg var så heldig at skulle køre med i, feeed oplevelse! Så kørte vi ellers rundt til forskellige locations, hvor jeg fik skudt små 500 fantastiske billeder.. Jeg fik hende til at tage et par billeder af mig også, men desværre ingen i fuld figur.

Vi havde en dejlig dag og fest, jeg holdt både tale og havde hyret en ven til 20min. Zumba dans. Noget af det sjoveste jeg længe har set; sådan 50 halvberusede glade mennesker der shaker booty :D

Efter sådan et par hektiske dage, er jeg mere end lykkelig for endnu 2 fridage!

Ingen kommentarer: