fredag den 24. juli 2009

Turen går til...

Ikea!

I eftermiddag drager jeg og en veninde i Ikea. Hun skal bytte nogle småting - og jeg skal i princippet ikke have noget derinde, bortset fra tøjklemmer. Hvis de altså har det i Ikea.
Men ville nu gerne have nogle nye orkidéer. De andre jeg har, har holdt 3 måneder, og har ikke kunne klare at stå i min varme lejlighed under hedebølgen. Det på trods af at de ikke har stået i direkte sollys, har stået i vand op til 2 gange om ugen - og jeg har passet og plejet dem som mine børn.
Og så kunne det jo være man også kunne finde nogle andre småting. Det er Ikea nu så god til!


Bagefter står den på asti og drinks hos mig. Vi holder tøsedate, med middag og masser af boblevand.. Og ender højst sandsynligt på det gode stamsted! Selvom det er taber-fredag (om fredagen er der gratis entré = der er mange taber-typer!)..

Hav en fantastisk fredag!

2 kommentarer:

Rainbow Factory sagde ...

Haha, hvor er det nice. "Taber-fredag"..
God aften

x Michelle

Bailey sagde ...

Jeps, det er den døbt - og ganske rigtig var der INGEN mennesker i byen. Ergo Taber-fredag :D