fredag den 10. juli 2009

Ny mobilos?

Er der én ting jeg ikke går op i, så er det teknik. Det siger mig ikke særligt meget, og jeg lever fint uden fladskærm og surroound sound.
Dette gælder også min mobil! Det var i sin tid min mutti der købte den billigt via sit eget abonnement og videregav den til mig. Den har holdt super godt, og er først nu efter 2½ år ved at lave problemer. Den kan finde på at gå ud hvis jeg skriver en besked, og samtidig modtager én. Men den er nu skøn - især fordi det er samme model som Bella har i Twilight (obsessed, much?! :D). Veninderne synes den er gammeldags, og driller mig - netop fordi den går ud i tide og utide. Men da de fandt ud af at den var med i Twilight, blev den straks mere cool! Har nu også været glad for den...



Dog må jeg indse at det er på tide at finde en nyere og smartere model. Så en ny jagt er gået ind - og jeg har fundet frem til disse to. Begge fra Nokia, for det er bare den sikre vinder hos mig!



Nokia 5310 Express Music /Pink: den er så super cool og slim! Min veninde har den hvide udgave, og ved derfor hvor lækker denne model er. Og så er den sort og pink! Coolness!
(Elgiganten, 888kr uden abonnement - forventet på lager igen d. 17/07)


Nokia 5220 Xpress Music /Red: Her er det især designet der tiltaler mig. Synes det asymetriske er virkelig cool! Denne har jeg dog ikke set i levende live - så ved ikke om den er lige så lækker..
(GoBlue.dk, 1108kr uden abonnement)


Jeg tror jeg må eje den første! Medmindre Elgiganten igen rykker leveringen.. Man sparer trods alt flere hundrede kroner ved at købe hos dem, selvom det er mod mine principper om den butik!

8 kommentarer:

AstridP sagde ...

Køb 5310'en :D den har jeg, og den holder SÅ godt. Har endda haft en hest til at træde på min, og den virker endnu. Har også købt min ved Elgiganten, og kan ikke klage :) Selvom de er nogle fjolser til så meget andet :)

Held og lykke med mobiljagten :)

. sagde ...

Jeg er på jagt efter en Nokia E71 dens tastetur minder meget om computer keyboard. eller en blackberry, de er super coole! :) kan anbefales..

Camille..

Bailey sagde ...

Astrid; jeg er også overbevist om at det lige er den jeg skal eje!!!
Og ja Elgiganten er virkelig nogle spader, men man kan jo ikke stille noget op med de lave priser!

Camille; Tak for forslaget, dog bliver det ikke den. Jeg skal have en tlf uden abonnement, og der er den simpelthen alt for dyr!

Pixels og Poesi sagde ...

er også rigtig glad for min 5310. dog er kameraet virkelig dårligt.

Bailey sagde ...

Kamera er heller ikke toppriotet :D Der har jeg mit digikam..
Så længe den kan ringe, skrive og har radio er jeg tilfreds :D

Chaos sagde ...

Nu sælger jeg jo mobiler til dagligt og 5310i'eren er et super populært valg blandt de fleste. :) Jeg ville nok vælge den over den anden, da den er lidt pænere imho - og så kan du have op til 8GB (!) hukommelse i. Mindre detalje. :D Yndig er den, men så skulle det 100% være den sort/pink version.

Chaos sagde ...

Camille:

E71'eren er også en vildt lækker tlf. Kan sagtens anbefale den:)

Bailey sagde ...

No1: Uh godt du kom på banen! jamen har så godt som besluttet mig. Så i løbet af ugen giver jeg dem lige et kald, og hører om de er sikre på at have den hjemme på fredag - for ellers ender jeg nok med at bestille et andet sted fra.
Og den skal klart være sort/pink. Det er lige mig!