tirsdag den 21. juli 2009

Bytte bytte købmand!

Jeg var lige et smut i byen for at returnere de flæsetoppe jeg købte i sidste uge. Den sorte og den lyse røg tilbage. Jeg måtte jo være fornuftig før eller siden :D

Tilgengæld fandt jeg disse oversize strikke, som jeg inspireret af Cecilia lige måtte prøve. Og hvor er de bare skønne at have på! Perfekte til et par denimleggings. Så det gik lige op med flæsetoppene. Skønt!



Derudover fandt jeg denne 'læder'bolero, også fra VM. Den er super fin, og kan bruges til nogen af mine utallige kjoler. Mit eneste mindre problem med den er at den ikke er i læder. Så selvom den er virkelig blød og slet ikke virker plastik-fantastic - er jeg en smule i tvivl. Den er dog lige hvad jeg har ledt efter! Hurra for den lange retur-frist hos Bestseller!


Jeg var også et smut i Elgiganten, der kunne fortælle at de på torsdag modtager 3 stk. af Nokia 5310 i sort/pink - og én af dem er min! Jeg fik den reserveret og betalte et mindre depositum.. Jubiii!!!

Ingen kommentarer: