tirsdag den 21. september 2010

...

Jeg har fået en mindre ufrivillig blog-pause :( Da jeg kom hjem fra job i går, viste det sig at strømmen var blevet slukket i min ejendom. Selskabet der ejer ejendommen er gået konkurs, og har ikke betalt deres regninger - dermed har Dong slukket. Æv! Det er sgu lidt unfair, når jeg hver måned betaler til tiden, og derfor ikke er herre over dette!
Så for en kort stund er jeg flyttet hjem til min mor, hvor der er strøm (og fyldt køleskab og en masse tv-kanaler!).
Umiddelbart skulle der gerne være strøm i løbet af i dag igen, but who knows?!

Så jeg vender tilbage når jeg vender hjem igen :)

2 kommentarer:

Ditte sagde ...

ej hvor infair - håber det hurtigt kommer op at køre igen! Dumme selskab!!:)

/Ditte
modekolibrien.dk

GOWRY sagde ...

Øv, hvor irriterende! Kom snart igen! :)