torsdag den 24. juni 2010

Torsdag


Zara cardigan, Saint Tropez tunika, H&M denimleggings, Zara ballerina'er, Marc by Marc Jacobs øreringe


Endnu en lang dag, hvor jeg først er landet i min sofa kl. 23... Puhhhh... Den ferie er tiltrængt, om kun 3 uger er jeg på vej mod sydens varme! Mere om det på et andet tidspunkt ;)

Landskampen kan vist kun beskrives med ét ord; PINLIGT! Mere skal der vist ikke snakkes om det!!
I morgen er jeg igen på farten hele dagen. Arbejde 9-17, og direkte bagefter er der sommerfest på jobbet. Puh, jeg føler mig ikke engang oplagt til fest, farver og flirt! Giv mig weekend, et tæppe i haven og en god bog, og jeg er tilfreds!
Heldigvis har jeg et job hvor jeg bruger mange timer udenfor, så kan vist ikke brokke mig over at være lukket inde på et kontor ;)

So long...

Ingen kommentarer: