fredag den 11. juni 2010

Award



Søde Frk. 2300 har sendt denne fine award videre til mig. Hver gang (ok, så ofte sker det nok heller ikke!) bliver jeg lige overrasket og glad. Blogging er en hyggelig lille ting, og det giver et lille boost når man både modtager den slags, eller bare når der er kommentarer til diverse indlæg. Så tak, tak, tak!

Eftersigende skal man bare sende den videre til et par stykker, med et par rosende ord.. det skulle vist være til at klare!

Først sender jeg en til Tina fra Tina's Ting.. Det er svært lige at sætte en finger på hvad det er, men hendes blog er bare hyggelig.. Indholdet spænder fra drømme om smukke stilletter til masser af converse.. og så er jeg vild med alle de lækre billeder Tina finder -og tager!
Den næste er Cecilia fra The life of a mom addicted to fashion.. Lækre tasker (høhø.. :D), skønne tørklæder og så deler vi en svaghed for Chanel neglelak og H&M..
Sidst men ikke mindst, sniger jeg også en afsted til Milla fra Fashion is Art.. Der er to ting der især spiller ind her; hun viser madbilleder (altid et hit hos mig! jeg får slet ikke gjort det nok selv!) og hun laver de fineste sæt i Polyvore..

Alt i alt nogle søde piger med nogle hyggelige og skønne blogs, uden at det bliver alt for fash og selvhøjtideligt :D

Ingen kommentarer: