lørdag den 19. juni 2010

Fredags'travl



Ichi cardigan, Only tanktop, Ellos chinos, Zara ballerina'er, Glitter svale-øreringe, Pieces halskæde, H&M tørklæde, Mulberry East West Bayswater
(+ Chanel Riviera)

Fredag var noget af en travl dag, men på den gode måde! Først selvfølgelig lige på job. Mødtes med bedstevennen straks efter, og vi kørte så mod Amalienborg (hvor jeg lige endte med at jagte en garder rundt, jeg skulle jo liiige have nogle gode billeder til bloggen.. det gav vist gode grin hos turister! Den skide garder ville ikke stå stille?! :D ). Han havde fået billetter til at se Kronprinsparrets kommende bolig. Virkelig spændende og interessant, masser af historie og ny kunst!
Derefter kørte vi mod lufthavnen for at samle en af vores gode venner op. Han bor i Aalborg men kommer 'hjem' næsten hver weekend..
Vi tog videre hjem til mig, spiste god mad - og så besluttede drengene at vi skulle have drinks og i byen.. Der mødte jeg gamle kollegaer og gode venner.. Good good times!






..efter at have jagtet den søde garder rundt, endte jeg med at stille mig ca. et skridt foran hvor han skulle forbi.. man er vel snedig :D For billede, dét skulle jeg have!

Ingen kommentarer: