fredag den 25. juni 2010

Shaky


Topshop blazer, Saint Tropz tunika, H&M leggings, Zara ballerina'er, MbyMJ øreringe, Chanel Particuliére
(Billederne fik jeg først taget, da det næsten var mørkt udenfor, derfor det elendige lys!)

Årh weekend, du har været savnet! Dette var mit outfit til aftenens sommerfest på jobbet. Ikke noget vildt og voldsomt - vi drak lidt vin og spiste god grillmad.. Det passede mig fint at tage hjem tidligt - også selvom nogle af gutterne i eftermiddags ville have mig med i byen..

Men selvom det er weekend, betyder det ikke at jeg skal ligge og dase! I morgen skal jeg shoppe med min mor (til hende ;) ), og om aftenen er der grillaften hos hende, hvor mine søskende kommer. Jeg regner dog med at crashe i hendes have om eftermiddagen med en bog og jordbær!
Søndag skal gå med familiefødselsdag - og før man ved af det er det mandag igen! Årh ferie, skynd dig nu lige lidt!

Rigtig god weekend!

Ingen kommentarer: