tirsdag den 29. juni 2010

Blue & Lounge'ish



Nu har jeg både vist billede af denimjakken og blazeren fra Topshop - det sidste er så denne lange sweat/dress fra ASOS.. Så bliver det ikke mere casual og behageligt! Det er lige før jeg glæder mig (okay, totalt løgn :D) til en koldere efterårsaften, hvor jeg kan slænge mig på sofaen, og stadig se nogenlunde præsentabel ud!
De leggings jeg også fik fra ASOS er ganske fine, og helt almindelig i størrelsen. De har en god tyk kvalitet..

Btw., de plain sorte ballerina'er jeg også havde bestilt fra Topshop, viste sig at være udsolgt i mellemtiden - Desværre! Kunne ellers godt snart bruge en erstatning for Zara-basserne!

2 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Pæn neglelak - where from? :-)

Bailey sagde ...

Det er favoritten for tiden; Riviera fra Chanel :)