søndag den 9. maj 2010

Parka


Camo Net Pac-a-Parca

Pga. en fejl hos ASOS er min bestilling blevet slettet :( -hvilket de selvfølgelig beklagede, og håbede at jeg ville genbestille sagerne.
Sagen er så den at jeg allermest har brug for en parka/regnjakke - og nu i stedet har købte denne fra Topshop..
Btw. med NUS-nummeret 09689386509385584938 fik jeg lige scoret 10 % - Tak Charlotte!

Nu er spørgsmålet så bare om jeg stadig genbestille fra ASOS........ What a dilemma! For har jo stadig det der bryllup om små 3 uger - og intet brullups-agtigt at tage på!

3 kommentarer:

Belinda sagde ...

Wow, den er lækker den parka! Godt scoret :o)

Ang. din ASOS-bestilling, så er den draperede kjole altså bare vildt fed (og perfekt til et bryllup), så du bør næsten genbestille........... ;-b

Bailey sagde ...

Tak! Jeg glæder mig også til at modtage den - for det kan da kun blive bedre end min grimme Føtex-regnjakke ;)

Årh du frister!!!!
Jeg er også stadig dybt forelsket i den draperede kjole, MEN jeg skal have noget udover.. Jeg er ikke glad for mine arme (og så er jeg lidt traditions-bundet, og mener ikke man må have bare arme i kirken..) og har bare ikke fundet noget jeg synes passer over. Det er virkelig et kæmpe dilemma!

Mathilde sagde ...

Hmm det var da et enormt godt bud på noget der kunne være min nye "ja-har-fået-ny-cykel-så-skal-også-have-ny-jakke" jakke :-)